Babymassage

Idag var första gången på babymassagen! Matilda med lilla Judith kom hit och vi gick barnvagnspromenad och köpte sallad för lunch innan massagen. Vi är åtta i gruppen men tre var borta idag så vi var fem små bebisar, fem mammor och en tapper pappa. Det var supermysigt att få massera in hela den lilla bebiskroppen i olja och få så mycket respons från Hillevi. Hon var nöjd hela tiden men när vi skulle vända dem från rygg till mage ryckte hon till och gled ur mina oljiga händer och faceplanta handduken. Hon gjorde inte illa sig men blev skiträdd och skrek till och jag dog av pinsamhet samtidigt som mitt hjärta brast! Tröstade henne i famnen i en halvminut sen var hon lika nöjd igen så så livsfarligt kan det nog inte varit.
Jag skulle i alla fall slå ett slag för babymassage! Hur mysigt och gulligt som helst. Så får man träffa andra föräldrar och bebisar och sjunga för de små gosisarna. Längtar redan tills nästa måndag:D
 
Tog dom här bilderna i morse på Hillevi i koftan jag hade som bebis. Älskar den!
 
Allmänt, Barnkläder, Hillevi | |
#1 - - Cecilia:

Vad söt hon är. Längtar tills min tjej är hos oss :)

Svar: Tack! Förstår känslan. Man längtar sjukt mycket💕
Amanda

#2 - - Cecilia:

Vad söt hon är. Längtar tills min tjej är hos oss :)

Upp