Från prinsessa till en säck potatis

Skulle mycket väl kunna beskriva min situation just nu. Jag är trött, sur, hungrig men äcklad av mat och känner mig allmänt skruttig. Så kanske mer en sån där potatissäck som stått till sig lite så potatisarna fått massor av gröna fläckar och läskiga knölar och utskott. Det är mer mitt liv just nu.
Tvättkorgen svämmar över, lägenheten luktar typ bakpotatis och för mycket tv, pluggandet har hamnat lite i stöpet då de flesta böckerna ligger under 11kg snorpapper.... Och jag är vacker och ljuvlig som en sommardag... Not.
Känner att brutal ärlighet inte är så fräsch just nu men har ju sagt att jag ska vara ärlig här så ni får skylla er själva :)
Tittar på bröllopsbilder och tänker, hur kan jag varit så pigg och fin där och nu sitta i noppriga mjukisshorts och äta 100 clementiner och dricka saft. Vart gick det fel?
har ni tips på hur man tar sig ur skiten så får ni gärna kommentera. Tänke försöka pricka av något från listan i alla fall och kanske plocka lite ur tvättkorgen så något blir gjort. Önska mig lycka till...
 
Allmänt, Bilder, Bröllop, Tankar | |
#1 - - Mormor Elsy:

Jag önskar dig: LYCKA TILL ! Kramar i mängd.

Upp