Bröllopsresa!!


Nu är vi äntligen påväg!! Om än trötta.
Älskade London jag kommer hem igen! Och denna gång tar jag med min sprillans nya make, han är skäggig och världens mest perfekta. Du kommer gilla honom och han kommer gilla dig. För jag ska visa varje lite del av dig som jag älskar. Vintages på Brick Lane, puben där jag druckit snakebite och sjungit med coverband , stora shoppingställena där jag spenderade alla mina Savings, gatorna jag vandrade mitt i natten när jag och Bella träffade drottningens livvakter, bron jag stod på och när jag längtade efter en pojkvän, caféerna jag myste på, GBK jag alltid åt på,kvarteret där jag bodde och familjen som jag bodde hos! Denna resa kommer bli episk! Trots trötthet kommer jag nu gamla vän! London here We comeback! ❤️
Allmänt, Kärlek, Resa | |
#1 - - Elin:

Ha det bäst!

Upp