Utmaningar v4 - Challenge Accepted

Veckan som gott har jag verkligen utnyttjat utmaningarna bra, dock var det inte så klurigt då man hittade mycket utmaningar i och med att vi burit till flytten! Hur gick det för er? 

Nu till veckans utmaningar! 

Mindre kolhydrater-utmaningen
Just nu äter jag inga kolhydrater och det får mig att må sååå mycket bättre. Dock kan det var lite klurigt att komma på andra alternativ. Att göra en macka är ju så enkelt liksom, men jag precis som många andra har svårt att bara ta en macka. Det blir gärna lite för många och är tyvärr en stor anledning till mångas övervikt! Smörgås-Sverige liksom;) 
Så utmaningen är att dra ner på mackor denna vecka! Satsa på en härlig omelett med god fyllning. Imorse fyllde jag den med ost, skinka, tomat, lök och ruccola. Mums! 


Pumpa rumpa-utmaningen
Ja här ska det bildas putiga små raringar! Squats, utfall, benlyft, ja allt för att forma den där stjärten. Ta 10 minuter VARJE DAG den här veckan och träna din rumpa. Lovar att du ser resultat efter det! 

Lycka till! 

Allmänt, Challenge Accepted, Diet, Hälsa, Mat, Träning | |
#1 - - Elin- En träningsblogg:

Jag utesluter också kolhydrater, de snabba. Tränar rätt mycket så behöver påfyllning av kolhydrater men nu när jag slutat med vitt bröd, vit pasta osv så är jag inte alls lika svullen längre :)

Svar: Märkte i morse att jag tappat över 5 kg på en månad bara för att jag inte äter kolhydrater. Fascinerande hur mycket mat påverkar kroppen! :)
Amanda

Upp