Världens finaste minne

För ca ett år sedan träffade jag Albin. Han bjöd med mig som sin dejt till våra gemensamma vänners jaccuzifest. Jag visste inte om det var på "skoj" eller om det faktiskt var en riktig dejt. Men när vi i slutet av kvällen satt bredvid varandra tog Albin min hand och jag har nog aldrig varit med om ett mer seriöst tillfälle. Jag visste redan då att shit något är speciellt med den här killen, och nu är vi förlovade!!
Nu ikväll ska vi återuppliva det minnet för ska på jaccuzifest på samma ställe med samma människor. Ska bli extremt roligt!!
 
Allmänt, Fest, Kärlek | |
#1 - - Sophie:

Jag blir alltid så rörd av att läsa om hur folk träffas! Det ger en alltid hopp om att det verkligen kan hända närsomhelst. Fint :)

Svar: Tror det händer när man minst anar det! Så var det för oss :)
Amanda

#2 - - Elin:

alltså ni är helt fantastiska!

Upp