Nu står lägenheten tom

IdagNådigas flyttade den förra hyresgästen så nu står min och Albins nya lägenhet tom och bara väntar på oss, eller okey först väntar den på snickare och målare men sen så!
jag längtar så otroligt mycket att det inte går att beskriva! Jag tittar inredningsgrejer varje dag och har fått kasse efter kasse men julklappar som ska pryda vårt nya boende. Att få mer yta är med värt, men det bästa är ändå att jag flyttar ihop med världens finaste fästman. Min lillebror sa igår, förstår du hur mycket Albin gör för dig! Du kan inte hitta än bättre fästman! Och jag håller helt med honom!! Albin ställer alltid upp och finns alltid där och nu längtar vi båda tills vi slipper betala dubbla hyror och sova i enkelsängar. 
I februari flyttar vi in!!!
Älskar dig så pass mycket mitt hjärta klarar av! Längtar tills jag får kalla mig din fru <3
Allmänt, Kärlek, Lägenheten | |
Upp