När allt kommer bli så mycket bättre

Just nu är det bara stress och jag hinner knappt njuta av de små pauserna man har. Men jag blickar mot 2014 med ett leende. Så fort jag gjort tentan from hell så kan jag slappna av och njuta. 2014 kommer det bli det absolut största året i mitt liv. Jag kommer flytta ihop med min bästa vän och älskade fästman Albin, jag kommer få gå på bröllop för en vän för första gången och i september gifter jag mig!!! Känns som någon driver med mig, får jag verkligen ha ett så extremt givande år och hur kan allt bara falla sig så extremt bra?
Det känns som mitt liv har varit planerat av någon och kanske Gud har ett finger med i spelet. Träffade Albin som är allt jag drömt om, och precis samma dag som Albin och jag berättar för våra föräldrar att vi tänker förlova oss så blir trean i mina föräldrars lägenhetshus ledigt (där min lilla etta ligger nu). Albin och jag hade känt båda två att vi helst ville bo i Linghem så när det här hände och vi fick reda på att lägenheten skulle vara renoverad och klar i februari så hoppade mitt hjärta glädjeskutt i bröstet mitt. Har gått med en gnutta dåligt samvete för att jag är så löjligt lycklig, men jag inser också att både jag och Albin är väl förtjänta den lyckan vi känner!
Något som också kommer bli bättre nästa år är mitt bloggande! Anledningen till att det ibland är extremt segt att blogga beror på att jag inte har internet till min lägenhet... Det ska bli sååå skönt att ha nu, och att flytta ihop egen en ingenjör är inte minus heller. 
Jag älskar mitt 2014!!! Kom hit nu :D
 Min lilla familj <3
 
Allmänt, Bröllop, Kärlek, Lägenheten, Tankar | |
#1 - - Mormor:

Lycka till med det nya året. Önskar er välsignelse o allt gott! Kramar

Upp